Godkväll!

Hej på er allesammans!
Anledningen till att det blir såhär dålig uppdatering på kvällarna är för att jag har haft sjukt mycket att göra. Ikväll har jag aktiverat båda hästarna tex, red Toi i skogen och han lunkade på bra min lilla 3 åring. Sen red jag ett pass på Paddington, kravlöst men det gick ändå helt okej, i morgon taggar vi hoppträning!
 
De kommande dagarna har jag verkligen inte en minut ledighet, typ men jag ska göra så gott jag kan för att hinna med allt i min väg. I morgon är det hoppträning på kvällen, sen hem, duscha och sova. På fredag åker jag direkt efter skolan till Oskarshamn för att möta upp laget för att sedan sätta sig på en annan buss till ljungby, tar ca två och en halvtimma. Ska spela innebandymatch alltså som börjar klockan 8 på kvällen vilket innebär att jag är hemma hos mig runt 1-2 på natten. Sen ska jag upp vid halv 8 på lördag för att jobba till halv 5, sen kommer förhoppningsvis Emma till mig och nanar över, mysigt!
 
Utöver detta så ska bloggen prioriteras högt upp också, ska försöka göra så många tidsinställda jag kan nu under morgondagen men det ordnar sig, det vet jag. Har ju även med mig min iphone vart jag än är, så lätt slipper ni inte mig. ;)
 
Nu ska jag titta på några avsnitt av andra avenyn, sen tvärslagga i min säng. Godnatt! ♥

Kom på att jag saknar min lillebror, ganska så väldigt mycket också!
 
By the way.. under natten så kan ni ju fundera lite på vad ni skulle vilja läsa om här i morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0