Godmorgon

Gäääsp!
Idag känner jag mig verkligen trött i hela kroppen. Jobbade i lördags mellan 07:30 - 16:30 = 9 timmar, sen red jag Paddington och fixade inför tävlingen, kom in sent. Igår tävlade jag och hjälpte till från klockan 9 på morgonen, kom hem runt 5-6 tror jag. Så idag är jag trött och skulle behöva lite ledighet känner jag men well, får ladda om inför den här veckan och jobb i helgen igen ;) Bara att bita ihop och se glad ut, en vecka närmare studenten!
 
Film och utvärdering kommer i morgon på morgonen från tävlingen igår. Fast vet inte riktigt om jag ska ladda upp filmen, vi får väl se! Men utvärdering är utlovat iaf! Kan säga att jag är nöjd iaf och Padde skötte sig bra!
 
Igår pratade jag med en av världens goaste bloggläsare i över en timma, så himla härlig människa, borde finnas fler som henne! Fick mig på mycket bra humör. fina Agnes
 
 
Nähe dags för lite lektion om en stund, innan dess blir det lite musik eller rättare sagt den här underbara låten:

 
Godmorgon på er alla!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker det vore kul med film :)

2012-08-27 @ 10:23:38
Postat av: Johanna

Ladda alltid upp film snälla vi uppskattar det!!!

2012-08-27 @ 16:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0