Godmorgon onsdag!

Ojojoj... jag skulle inte tacka nej till en sovmorrgon inom en snar framtid för just nu är jag hiskeligt trött trots att jag la mig i en bra tid igår. Igår när jag kom hem klockan 8 från innebandyträningen så bytte jag om och gick ut och longerade Paddington. Det var längesen vi gjorde det och herrejösses vilken energi det finns i min lilla köttbulle. När han skulle galoppera så drog han på för fullt och kickade hejvilt, sen helt plötsligt tvärnitar han och kommer in till mitten när han tycker att han varit duktig, så söt!
 
Men det gick bra iaf och han var nöjd efteråt lille killen. Som avslutning gick vi en promenad trots att det var bäcksvart redan klockan 9 på kvällen, suck! Jag tycker om hösten men inte när det ska bli så mörkt, så fort.
 
Vi hörs mer under dagen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0