Höstkläder 2012

Visst är det tråkigt när man inte kan gå i shorts och linne längre? Tråkigt när sommarens sista dagar är över men jag måste ändå medge att jag tycker att hösten är sjukt mysig. Varje årstid har sin charm och höstens delikatesser är ju de otroligt härliga och snygga höstkläderna som kommer in såhär års. Man får kataloger hem med ett brett sortiment av kläder, man blir inspirerad och skapar sig ett eget mode utav det man tycker är fint.
 
Jag brukar visserligen aldrig bry mig om modet liksom, jag kör på det jag tycker om oavsett om det är märkeskläder eller från ullared liksom, bara jag trivs i det och tycker det är snyggt. Som Elina från gruppen Timoteij sade: "Det är coolt att klä sig i det man själv tycker om, bara man fullföljer det till hundra procent"
Den här hösten har jag själv, i mitt egna huvud skapat mig ett mode som jag kommer fullfölja till hundra procent oavsett vad andra tycker. Det är så skönt att skita i att bry sig om vad alla andra gör eller vad de har på sig - jag har blivit så oberoende av andra vilket är till en stor lättnad till viss del. Släppt det där med att jag måste vara som alla andra, jag kör på mitt egna sätt. Det finns många vägar till framgång, eller hur?
 
Jag har hittat mitt höstmode nu iaf som jag tror kommer bli sjukligt snyggt. Nu inväntar jag bara min lön innan det är dags för en heldag med shopping! L-Ä-N-G-T-A-R
 
Klart ni kommer att få se bilder på allt jag shoppar och kanske ni kan få lite inspiration tillbaka? Vad vet jag, vad vet jag. Färgade ju håret chokladbrunt för att det ska passa in med det jag kommer att klä mig i ;)
 
På inköpslistan står även en locktång samt en plattång, verkligen behövligt!
 
(bjussar på en snabb sneakpeak)
 
 
Kommer köra på väldigt neutrala kläder i härliga färger och satsa mycket på accessoarer istället. Stilrent!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggt!:D

2012-08-17 @ 18:21:13
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0