Jobba, sova, jobba, sova

Åh vad jag saknar att blogga!! Men tyvärr hinner eller orkar jag inte med det just nu för mitt liv fram till söndag är jobba, sova, jobba, sova. Hinner inte ens åka hem eller att äta, kom faktiskt på mig själv igår att inte ha ätit något alls på hela dagen.. Inte konstigt att jag höll på och svimma under arbetspasset igår. Jag jobbar och sliter ska jag tala om dagarna långa och jag ljuger om jag inte säger att det är tufft för det är (ursäkta ordvalet) jäääävligt tufft just nu. Amandha har varit så snäll och ridit igenom Paddington och idag rider Ida på honom. All kärlek till er som hjälper mig och stöttar nu när det är jobbigt! Men däremot är jag väldigt duktig på att uppdatera på instagram! @ljunggrenelin , följ mig gärna där! :) Nu ska jag fortsätta vila mig med musik i öronen en stund innan det är dags att gå till jobbet. Ha en bra dag alla ❤


Kommentarer
Postat av: Louise

Vart bor du för någonstans?

Svar: Jag bor i Mönsterås, några mil norr om Kalmar :)
Elin Ljunggren

2012-08-07 @ 22:53:25
Postat av: Emma Waltersson

Hej Elin! Måste bara fråga, är det roligt att jobba med äldre, asså är det VÄRT det, eller är det mest bara slitsamt och jobbigt? Hoppas du förstår mig rätt i hur jag menar :) kram <3

2012-08-08 @ 15:02:21
URL: http://emmawaltersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0