Svar på en kommentar!

Fick in en ganska intressant fråga som jag vet att fler av er kommer att fråga om jag inte väljer att svara öppet på denna. Därför fick det ett eget litet inlägg ↓
 
Ni är så fina ihop!<3 Du vill inte klassa upp honom till storhäst och försöka där?:)
 
Svar: Att klassa upp Paddington till storhäst har aldrig varit ett alternativ då jag inte anser att det är rätt mot honom att göra. det Jag vet att han lätt hade fixat det såklart men jag är faktiskt emot att klassa upp hit och dit. Grejen är att man inte kan klassa ner dem sen igen och för mig kommer Paddington alltid vara en ponny. Att åka ut på storhäst tävlingar med Padde skulle bara helt enkelt inte kännas rätt någonstans. Padde är och förblir en ponny! :)
 
 
 
Sen kan jag inte låta bli att publicera den här kommentaren heller. Kommer aldrig att dölja min glädje eller slå på neutralläget för jag äger inget sånt, sånt här gör mig förjävla glad och jag kommer alltid att visa tacksamhet över sånt här, hur tjatigt det än blir för er. Ni är underbara och den här kommentaren kommer jag att leva på så länge jag lever. Så länge såna här goa människor finns med mig längs vägen så tänker jag aldrig att stänga ner www.elinlinnealjunggren.blogg.se, den saken är säker ♥ (↓)

 Asså gud så fint.. NI är så fina! Ska jag vara helt ärlig är ni nog det finaste EKIPAGET jag någonsin sett. Jag menar även om det gått dåligt och resultaten inte strålade, så strålade ni TILLSAMMANS! Och man blir bara så glad och varm av att se er. Det är många gånger tack vare din blogg jag fortsatt med Foxy, trots alla motgångar. Du har gett mig så mycket genom dina inlägg, jag har tagit inspiration från din blogg. Om hur man ska kämpa, aldrig sluta kämpa för det man älskar.. Måste säga ett litet tack till dig, och sluta aldrig att blogga! För jag tror att det är många många fler som känner som jag om dig och din blogg. Kram <3
 
 
Måste även slänga in att under de senaste veckorna har det inte dykt upp en enda taskig kommentar om varken Padde, mig eller min ridning. *Pepparpeppar ta i träd* Det är sjukt kul att min sida sprider glädje och gör så att man vill komma tillbaka till den igen. Härlig stämning helt enkelt! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

du vet att du själv kan hoppa honom med storhästarna, men sen om du vill sälja så kan nästa ryttare hoppa ponnyklasser va? :)

2012-08-16 @ 19:37:09
URL: http://emelievilhelmsson.blogg.se
Postat av: Sara

Jag har för mig att man kan klassa ner sin ponny från häst till ponny igen (krånglig mening det där ;) ) men att man måste vänta mellan 6 mån - 1 år innan man får tävla igen eller något sånt :) och att ponnyn får bli ponny igen vid ägarbyte (även om detta inte är aktuellt för dig.) :)

Svar: Jaha, se där. Jag fick för mig att man inte fick klassa ner igen men det går tydligen att göra då? Men även att det går, så är det inte ett alternativ för Paddis men tack för informationen! :)
Elin Ljunggren

2012-08-16 @ 19:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0