Movie

Här kommer då filmen från igår, mamma hann tyvärr inte filma mer än i början när vi hoppade fram men det är iaf någonting och jag antar att det är bättre än ingenting. Hade så gärna önskat att hon var med och filmade när vi hoppade oxrarna men well, det kommer nog fler såna här bra träningar för oss.
 
Och för er som tänker gå bananas och leka experter nu när ni tittar på detta klipp så vill jag bara förtydliga en sak så vi slipper onödiga kommentarer. Paddington är sin egen ponny, mycket mycket mycket stark häst som kräver en speciell ridning. Det är även han som springer runt och gapar, det är inte pga mig eller mitt tygeltag utan det är för att han blir för taggad och vill dra iväg. Så nu vet ni det.
 
Sparade även ljudet förutom på sista klippet då mamma fick för sig att börja babbla om något som inte hörde till, haha! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Han ser inte lätt ut, men ni är superfina ihop!:D Ni är jätteduktiga!

2012-08-31 @ 14:04:24
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0