Nu jäklar!

Vet inte hur mycket jag grämer mig över det här med körkort nu alltså. Jag, mamma och morfar gick en kurs i oktober och lyssna nu, jag har inte övningskört sen dess då vi glömde skicka in körkortstillståndet. Hade ändå så mycket i skolan på vårterminen att jag aldrig skulle ha tid till att köra. Sen i sommar så har jag jobbat så mycket att jag inte heller skulle haft tid till det. Men nu måste jag ta tag i det för jag vill verkligen ha det då jag verkligen är i behov utav det!
 
Har APU (= praktik) vecka 40-43 och sen direkt v. 44 så har vi höstlov. Vad skulle kunna passa bättre än att bara kunna ägna mig åt körningen samt körkortsteorin under dessa veckor? Så nu ska jag då jäklar ligga i och köra mycket. Innan detta år är slut så ska jag bannemig ha körkort!
 
Igår beställde jag blanketter för körkortstillståndet, de kommer väl när som helst och sen är det bara att skicka in det och vänta några veckor. Sen är det jag som sitter med körkortsboken i högsta hugg under praktiken samt bakom ratten.
 
Tuut-tuut, bruuum-bruuum
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0