Onsdag!

Godmorgon!
 
Idag tror jag att jag lyckades somna om hela 3 gånger efter det att min syster gick upp vid 5, helt galet trött idag på morgonen alltså. Trots att jag faktiskt la mig i tid igår? Det tycker jag är lite knäppt för hur mycket jag än sover så spelar det ingen roll för jag är ändå lika morgontrött? Äsch, kanske inte bara är jag som har det så?
 
Så idag hade jag en halvtimme på mig att äta, borsta tänderna, sminka mig, ta fram kläder och sätta upp håret. När jag var i Kalmar i måndags så köpte jag en donut-tofs så idag är jag fin med min donut på huvudet ;)

Det är faktiskt ganska skönt att komma till skolan en halvtimme innan man ska börja för då hinner jag vakna upp till musik samt blogga lite inlägg, kanon! Så det ska jag göra nu, som kommer som inställt under dagen.
 
Ni får ha en fin onsdag, alla ni där ute så hörs vi mer under dagen!
Hej jag heter Elin och jag har en sjuk tävlingsabstinens! Lääängtar till söndag som ett barn längtar till julafton ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0