Sovmorgon is the shit

Inaktiviteten är aktiv just nu och hur fasen lät det där nu då?! Haha!

Nä men idag kom min första riktigt långa sovmorgon på hela sommaren, så underbart skönt att vakna upp några minuter efter 11! Sen har jag ridit Paddis och nu på kvällen har jag jobbat, varit på möte med chefen samt varit på banken - samlar vuxenpoäng förstår ni ;)

Så idag har inte bloggen fått ta del av min dag så att säga. Nu ligger jag i mormor och morfars husvagn och lyssnar på musik och smsar med några goa bloggläsare! I morgon blir det ordentliga inlägg, det lovar jag er!

Ps: blir så sjukt glad när jag läser kommentarerna som kommer in, tack för ALLA fina ord. Blir lite generad och tårögd, kärlek till er! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0