Torsdag!

Godmorgon finingar! :D
 
Idag ser det äntligen ut att bli fint väder efter tre dagar av mycket regn. Dagen idag blir väldigt chill tror jag då jag bara har 2 ynka lektioner. Första lektionen är samhällskunskap och sen är det specialidrott där vi ska springa spåret, ser fram emot det faktiskt. Tror faktiskt att jag har förbättrat konditionen under lovet då jag gått/sprungit och cyklat under större tiden av lovet så det ska bli kul att se om jag lyckas knäcka mitt rekord sen förra terminen.
Slutar i varje fall 12.25 så är hemma runt halv 2. Tror jag ska ta mig en promenad då och sedan på kvällen ska jag fixa iordning Paddington och åka upp för höstens första hoppträning!!

 
Min mamma är ledig idag och kommer förmodligen köra upp mig till hoppträningen. Är det någon som vill att hon tar med sig filmkameran? ;)
 
En gammal hoppträning i början av Maj 2012! Åh vad jag blev taggad på hoppträning när jag fick se denna, antar att Padde kommer hoppa mer i luften denna gång, haha!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja, filmaaa!:)

2012-08-23 @ 13:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0