Varning, rörigt/flummigt inlägg..

Godmorgon! ♥

Hade en så mysig och trevlig kväll med mamma igår så därför bloggade jag inte mer igår sen. Vi tittade på "Pang på pensionatet" som gick på tv4, skrattade så tårarna rann på både henne och på mig. Det är verkligen min slags humor, den är faktiskt riktigt dålig men antar att man har roligare då? Vi har ju en ganska knäpp släkt om man säger så, som min mormor säger "Elin har fått den sjuka Pålsson-humorn, hon är precis lika galen som sin mamma".  HAHA! (min mamma heter Pålsson, min pappa Ljunggren)

Var det någon mer som såg den igår? Jag höll på att gå åt när den där gamla tanten på 95 år drog den här repliken:

- Varför kommer det blommor hit?! (ägarinnan av pensionatet)
- Jaa... eftersom man inte får reda på hur mycket man betyder för folk innan man är död så ringde jag in och satte in en dödsannons på mig själv för att se vilka som skulle skicka blommor till mig..
- Men hur gick det till? Blev de inte lite misstänksamma när du själv ringde in?
- Jag sa ju aldrig att det var liket själv som ringde...

Idag ska jag iaf rida på mina gosiga killar ute i stallet. Jennie, som är Detroits ägare och min storasyster, ringde till mig i morse när jag precis vaknat. Berättade hur det var med honom och så och hon blev jätteglad och tyckte att han gjort framsteg. KUL! Hon kommer även hit snart för att titta på oss, ska bli mysigt, kanske kan be henne filma lite då? ;) 

Sen ska jag laga mat idag, ett smarrigt recept och jag har faktiskt en ganska go idé som ni kanske kommer att tycka om? Vi får väl se, haha!

Vid 4 kommer min kära pappa och hämtar upp mig så åker jag hem till honom och sover där inatt. Har saknat min lillebror så obeskrivligt mycket. Han är bara 8 år, har precis fått en mobiltelefon och har lärt sig att smsa. Igår fick jag ett sms där det stod "Saknar dig :)" - OM jag blev glad? Ska krama sönder min älskade lillebror idag! ♥


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0