12/12-12

Om vi överlever den här dagen, så kommer filmen "2012" att vara på plats ett på topplistorna över världens största komedi.
 
Godmorgon på er!
Var helt slut idag på morgonen alltså, gick upp minuten innan julkalendern började. Julkalendern är förresten helt sjukt bra -äntligen! Är det bara jag som tycker att det är sjukt coolt att de har med de gamla skådespelarna från förra greveholm? Känns mer levande på något sätt.
 
Igår red jag ut på Detroit, skrittade fram honom på vägen och sedan brassade vi på i galopp på den snötäckta ängen. OM han tyckte att det var kul? Första gången han någonsin gör något busigt, han stegrade ett antal gånger för han ville iväg. Påminde mig verkligen om Padde där ett tag, det bara kröp myror innanför skinnet på honom. Så vi drog några längor i galopp. Skrittade sedan av honom. Red Padde efter det, bara skrittade en bit på vägen. Eller skritta vet jag inte om vi gjorde alls, Padde taktade typ hela vägen och jag tror jag slått världsrekord i att göra hur många halter som helst på en kortare sträcka - haha. Men kul att de är så pigga och glada!
 
Idag ska jag hem, fixa allt i stallet och rida Detroit, Padde får vila lite halvt den här veckan. I morgon väntar det nämligen en mycket rolig sak! Men det släpper jag i morgon ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du vet väl att den menas till den 21 dec 2012 va?

Svar: Vissa säger idag, vissa den 21. Shit the same, den kommer inte gå under ändå.
Elin Ljunggren

2012-12-12 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0