3 December

Så mysigt det var att vakna upp med massvis av snö utanför. Inte lika grått och mörkt utanför, stort plus i kanten är att det inte är så lerigt i hagen längre pga snön. Idag visade termometern dock på -15 grader och det kan man ju tycka lite vad man vill om. Ser ni förresten att det även snöar på min blogg? ;)
 
Nu har jag precis kollat färdigt på julkalendern, så bra är den enligt mitt tycke. Det känns inte ens jobbigt att det är måndag idag överhuvudtaget, tror det är vetskapen om att det snart är slut på plugg för ett tag. Det är liksom redan vecka 49, snart slut på 2012 och jag välkomnar 2013 till att bli ett bra år, ett av de mest händelserika år i mitt liv om jag får gissa. Can´t wait!
 
Här får ni en härlig rockig gammal låt med ett utav mina gamla favoritband, nämligen the sounds! Lyssnade som en tok på dem när jag var lite mindre, tex Living in America och den här:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0