6 December

Haha, var när att jag skrev November i rubriken men tyckte snabbt att det såg lite konstigt ut. Livet går i snabbspolning, jappjapp.
 
Anyway, HEJ!
Gick till skolan idag trots att jag inte mådde helt hundra och det kändes okej...fram tills vi skulle ha ett megastort prov i specialidrott. Jag satt i hela 1,5 timme och pennan var nog inte still en enda gång ska jag tala om. Vi hade slutprov i kursen vilket betyder prov på ALLT vi gjort sen jag började i ETTAN. Ja, det var ganska jobbigt att plugga in men jag gjorde så gott jag kunde och jag skrev i allafall på varje uppgift. Får se hur det blir! Efter provet hade alla i min klass redan ätit så jag gick bara ner och tog två knäckebröd till lunch. Tur då att min lillasyster är hemma hos oss, hon går hotell/livsmedelsprogrammet på gymnasiet så jag satte henne på att laga mat till sin utsvultna storasyster. Så nu väntar vi på att hennes matpaj ska bli färdig! :)
 
Sen är det bara byta om och springa ut till min knäppisponny och försöka få in honom. Sen bär det av till Bätteropp för hoppträning! Kulkul. Tror jag går upp med honom idag faktiskt då det är ganska halt och jag vill inte riskera några skador i onödan liksom.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det gick bra på provet!:D

2012-12-06 @ 16:58:51
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-12-06 @ 20:43:47
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0