After Work

God kväll!
Har ju jobbat som sagt var i 8,5 timme så därav den sena uppdateringen. Min morfar var så gullig som körde hem mig. Slutade vid 20:00 så var hemma lite efter det. Skönt! I morgon jobbar jag bara från 16:00-20:00.
 
Efter jobbet så gick jag direkt ut till stallet, mockade alla 5 boxarna, sprang med vattenhinkar till alla, la upp hö, bytte täcken på samtliga och tog såklart in dem. Är helt själv hemma ikväll/natt. När jag kom in från stallet så satte jag min iphone i min högtalare sen sprutade det ut musik i hela huset. Gick in i badrummet, rakade benen, plockade ögonbrynen, duschade, hade hårinpackning i, smörjde in hela kroppen med bodylotion, hade peeling i ansiktet sen creme på det, smörjde in fötterna med kylgel och nu sitter jag med en stor mugg té under mitt duntäcke framför "Mina, jag och Irene" som går på tv:n. Gosigt värre.
 
Nu känner jag mig som en människa igen ;)
 
Till råga på allt, på jobbet idag satt jag och följde mitt lag som spelade match idag. De vann med 6-2 på bortaplan, så stolt över dem alla. Skitbra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0