Dagen i ord

Det bästa med helgerna är att man är ledig, har tid för saker man vill göra. Det negativa är att de går så fort. Var till och med tvungen att fråga vilken dag det var idag. IDag vaknade jag upp med min käraste vän Amandha vid min sida och vi tog sovmorgon. Gick därefter ut till hästarna och fixade iordning oss inför fotografering. Vi körde en massfotografering kan man nog säga, först Paddington, sen Detroit och sist och även minst (haha) Milton.
Amandha är så otroligt skicklig på att fotografera, riktigt duktig asså vilket resulterade i en hel del otroligt fina bilder. Sen mockade vi alla 5 boxarna och nu håller jag på med bilderna. Det blev som sagt nästan 800-900 bilder, så det tar tid men det blir bra. Mitt internet vill inte samarbeta mer ikväll så bilderna får tyvärr komma i morgon istället. Lyckades bara ladda upp bilden nedan på min fina fina lillkille ♥

 
Vi hörs alltså mer i morgon, då med bilderna från idag. Håll ut!

Kommentarer
Postat av: Isabell Gunnarsson

Kan inte du lägga ut en liten bild på Milton idag, snäll <3 :D Han är så söt så man smälter!

2012-12-09 @ 21:24:45
URL: http://isabellgunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0