Elin hissar...

 
Jag är ju som sagt riktigt frusen av mig, mest är det fingrarna, tårna och näsan. När hösten kikade fram så följde kylan med och då kom jag snabbt på mig att, jag måste köpa ett par vinterstövlar. Mina älskade Mountain Horse Richmond high rider skulle vara på tok för kalla och framförallt är de tighta redan utan underställ. Därför kikade jag in på hööks hemsida och fann stövlarna på bilden över. Åkte in och provade dem och jag var inte helt övertygad till en början men de gick för en billig slant så de fick åka med hem ändå. Det här med att ge en andra chans är faktiskt väldigt bra för nu älskar jag dem! Igår var jag ute i 3 timmar i minus fjorton grader och jag kände inte ens att jag var frusen och då ska jag tillägga att jag bara hade ett par tunna strumpor på mig. Så himla gosiga stövlar som jag ger en stor fet hiss till!
 
Ni kan köpa dem här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0