En viss förkärlek

Nu pågår ju Stockholm International Horse Show och jag är en av dem som sitter hemma och deppar hela helgen för att man inte kan vara på plats. Har aldrig besökt Stockholms Horseshow och det är någonting jag vill göra innan jag dör trots att många säger att Göteborgs är bättre (vilket jag kan hålla med om) trots att jag inte varit i stockholm, höhö. Har en stor förkärlek till Göteborg, älskar den staden! Det känns så mysigt att komma ifrån Kalmar som är en liten mysig stad till en stor mysig stad med spårvagnar, affärer överallt! Ett extra plus i kanten är att de har EH (espresso house) - sjukligt gott. Kommer slurka i mig chailatte när jag kommer dit, haha!
 
Kan ju inte förneka att jag längtar efter horse show, satan vad jag vill till Göteborg och jag vill att det ska ske fort. Komma här ifrån till ett okänt ställe fyllt med horseshow och mässa. Planerar resan för fulla muggar redan nu! Förra året var det så otroligt jäkla mysigt då jag var på Linn Olssons jättetrevliga event inuti ett berg fullt med bloggmänniskor. Sov på hotell med mamma och sprang omkring med Issa och gulliga Olivia. Hade en liten bloggträff, träffade några söta människor som läste elevating.blogg.se där jag bloggade då. Sen fick jag några sms där det stod att några hade sett mig men inte vågat gå fram. Ja listan kan göras lång, gud vad jag saknar det! 
 
Tycker dock att det är lite synd att det är i April och inte i Februari denna gång då jag kopplar GBGHS med lite snö, kyla och mys. Men äsch, Göteborg levererar nog ändå. Har varit där antingen 2 eller 3 gånger? Kommer verkligen inte ihåg om det är 2 eller 3, haha!
 
Taggar upp redan nu, jag ska till GBGHS och så är det. punkt och slut.
 
Bilder från de gånger jag varit där:


Underbara Julia Sandorov, sjukt rolig tjej det där  (obs, jag ser extremt muppig ut men bjuder)


Var gaaanska häftigt att få vara i den där lokalen vill jag lova, åh, den kvällen, love. Tyvärr har jag inga bilder ifrån den kvällen, Isabelle har dem... Tog iaf kort med goa Nellie, Sofia Genne, Linn Olsson och några fler!
 
Brb, ska drömma mig bort en stund.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

EH ska öppna i Kalmar :)

Svar: VAA?! Nu blev det ett halelujah-moment! haha :D
Elin Ljunggren

2012-12-01 @ 17:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0