Första fredagen i December, wiho!

Godmorgon ♥
 
Jag somnade med min kissemisse igårkväll eller rättare sagt, båda mina katter. Ena katten var så kelig att den gång på gång väckte mig för den ville gosa, suck. Trots detta var jag inte det minsta tjurig/trött på morgonen. Tog på mig min stalloverall och gick ut till min plutt som ville ha mat. Padde är så otroligt söt på morgonen, ska filma någon dag så ni får se!
 
Idag ska jag hem, fixa lite i stallet och äta något lätt. Sen ska jag iväg till en kompis med några tjejer ifrån klassen. Ska laga lite tacos och bara umgås. Mys!
 
 
Vad ska ni göra idag/helgen? :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Idag ska jag köpa julklappar, imorgon uteritt i snön och söndag luciaträning i stallet!:D

Svar: Vad mysigt! :)
Elin Ljunggren

2012-12-07 @ 09:36:10
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0