Jag avskyr

... Människor som snackar bakom ens rygg. En människa som ena dagen är med en för att i nästa snacka bakom ryggen om den här människan. Klassiker.
 
... Människor som säger en sak men gör en annan. Dubbelmoralen går fett bort, släng den i soptunnan. Våga stå för dina egna åsikter istället för att hänga på andras.
 
... Människor som letar fel i allt man gör, som inte kan glädjas med andra. Avundsjukan kommer in i bilden.
 
... Människor som säger att man kan vara i helgen men bara någon timme innan säger att de inte kan och sen har de ingen bra ursäkt. 
 
... Människor som bara är ute efter likes på facebook, så fruktansvärt löjligt. Tex, gilla min status så skriver jag vad jag tycker om dig i chatten. Varför gör personen detta? JO för att få status och mer likes. Wää
 
... Människor som sviker.
 
... Människor som tror att de är bättre än alla andra, översittare går också fett bort.
 
Listan kan byggas på hur långt som helst men tyckte det räckte med negativ energi nu ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com) skulle vara SÅÅÅ himla snällt!

2012-12-20 @ 19:03:30
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=
Postat av: Agnes

Du får göra en med saker du älskar nu med, så det inte blir för negativt! :)

2012-12-21 @ 19:07:35
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0