JULSPECIAL

I år har jag inte valt att ha en egen adventskalender då jag kom på det den andra december och att börja då vore tråkigt. Så istället tänkte jag lägga in lite spännande då och då. Detta kommer vara den största "luckan" om man säger så och ni har enda fram till JULAFTON på er.
 
I det här inlägget kommer det bli en frågestund där ni själva får välja till vem/vilka ni vill ställa frågor till och få sjukt ärliga svar tillbaka. De personerna ni kan välja på är:
 
Min mamma Eva - Hon som ser mig varje dag i princip, hon som vet mycket om mig. Det var mamma som gjorde att jag fick mitt hästintresse då hon själv tycker om hästar och har själv ridit/tävlat i sina dagar. Det är hon som följer med mig på alla tävlingar. Mamma lovar att ge er långa och bra/motiverande svar på era frågor!
 
Amandha - En vän som jag har gjort så mycket med i mina dagar. Hon kan mig utan och innantill. För mig är Amandha mer som en syster för mig och hon har en stor betydelse i mitt liv. Hon som alltid har funnits där och som jag alltid kan vara mig själv med. Amandha är hästintresserad och hjälper mig jättemycket i stallet. Det är även hon som tar alla vackra bilder här på bloggen! Frågar ni henne saker, vet jag att hon kommer ge er roliga/ärliga svar tillbaka!
 
Min lillasyster Johanna - Johanna är den människa som jag absolut inte skulle kunna tänka mig att leva utan. Hon är 16 år, har ridit och tävlat tidigare men har nu valt att flytta till min pappa i Blomstermåla. På fritiden spelar hon innebandy i mitt gamla lag SIBK. Johanna går hotell/livsmedel på gymnasiet. En människa jag är mig själv med till hundratjugo procent. Vi berättar i princip, allt för varandra. Hon ligger mig mycket varmt om hjärtat och ni kommer få superärliga svar av henne, lite för ärliga kanske ;)
 
Mig själv - Ni kan även passa på att slänga in en fråga till mig också, när vi ändå håller på.
 
Dessa människor sa att de kunde tänka sig att göra detta men bara om de fick in många frågor ;) Så passa på nu när ni har chansen!!
 
Obs, glöm inte att skriva namnet innan frågan så vi vet till vem frågan är. Tillexempel:
Johanna: Hur är Elin som person?
Eva: Hur är Elin på tävlingsplatsen?

Tror ni förstår, ni har enda fram till julafton på er att klura på massor av bra frågor att sysselsätta dem här med!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Eva: Vad är det bästa med Elin?
Läser du Elins blogg? Tycker du den är bra?
Brukar Elin bli nervös på tävlingar?
Vilken häst tycker du mest om av de ni har?

Amandha: Hur är Elin som kompis? Är hon som hon är i bloggen? Erat roligaste minne tillsammans? Beskriv Elin med 5 ord.

Johanna: Vad är det bästa med att ha Elin som syster? Hur är hon i verkligheten? Bråkar ni ofta? Hur skulle du beskriva Elin med 5 ord? Du kanske kan lägga till lite saker som vi inte vet om henne?

2012-12-11 @ 09:21:39
Postat av: Elin

Eva: Hur skulle du reagera om Elin kom en dag och sa att hon ville sluta med hästsporten?
Är du hästintresserad?
Hur mycket pratar du och Elin om hemligheter?

Johanna: Tycker du att det är jobbigt att du och Elin ibland möter varandra i innebandyn?
Hur är det mellan er som syskon?

Amandah: Varför är Elin en bra vän? Ert bästa sommarminne? Vinterminne?
Hur länge kommer du och Elin vara vänner?

2012-12-14 @ 18:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0