Kan inte låta bli...

.. att titta på studentklänningar såhär på min håltimma. Jag dör snart (alltså, bokstavligen) av längtan att bara få springa ut ifrån den här skolan, det är verkligen som ett stort fängelse där jag känner mig tvingad att göra saker jag inte vill. Jag orkar inte ta in mer information för tillfället, orkar inte skriva jättelånga uppsatser eller skriva stora prov. Ge mig sommar, student och frihet, nu!
 
 
Studentmössan är ju beställd och såhär ser den ut för er som missat:
 
Tänk er en enkel vit klänning med fina guldriga smycken till och den här mössan på huvudet?
Något sånt liknande kommer jag att se ut i allafall, gäller bara att hitta någon snygg svart kavaj att ha över, det får bli nästa problem, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0