Lördag, i love you

Godmorgon/God förmiddag eller något sådant!
 
Igår kväll var några tjejer ifrån klassen hemma hos Liza och käkade tacos. Kollade på X-factor och körde olika slags lekar och jag har då inte skrattat så sjukt mycket på länge. Ett tag trodde jag att jag skulle dö av andnöd, haha. Jättemysigt var det i allafall! Tack tjejer ♥
Idag vaknade jag upp hemma hos min mormor på en madrass framför brasan. Så fort jag vaknade så fixade mormor frukost på sängen med hemmabakat bröd och en stor mugg varm oboy. Bästa mormor! Kände mig en aning bortskämd där ett tag, är ju verkligen inte van vid det. Så det var mysigt och gjorde så jag fick en bra start på den här dagen.
 
Dagen idag har jag bestämt mig för att rida båda mina hästar, den stora frågan är bara vart jag ska rida? Hmm, snön har ju blivit så hård så på ängen går det ju inte och inte heller på banan... får bli en sväng på vägen eller om jag hittar något annat skojsigt. Hade tänkt att prova att tolka med Padde men det får vänta då jag är ensam hemma och vet inte riktigt hur han skulle reagera. Jag tycker det är så oerhört mysigt att tolka på vintern och det är även så sjukt bra styrketräning för hästarna.
 
Btw min blogg.se app på min iphone är knasig... tänkte uppdatera igår men så fort jag tryckte upp den så släcktes den ner (?) och jag provade även att starta om den men nä, det hände samma sak... någon som råkat ut för detta också? Den har ju fungerat så bra innan...
 
Fick ett meddelande igår på fb av min kära vän Amandha som skrev att hon skulle ta kort på mig och Padde i morgon för hon hade något skolarbete, perfekt ju! Behöver nya bilder, ska klura ut något snyggt som vi kan ha på oss. Kanske lite jultema? Vänta er en bomb av bilder i allafall! :)
 

Titta så mysigt vårt hus ser ut med massor av snö och stjärnor som lyser i fönstrena ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0