Maybelline fit me

Jag har länge varit intresserad och nyfiken på dessa produkter från maybelline. Har provat många andra foundation och de har varit "okej" men inte det resultatet som jag skulle vilja ha. Så jag köpte hem dessa produkter ifrån KICKS någon gång när jag var i Kalmar för ett tag sedan. Har inte velat skriva om dem innan jag riktigt vet hur bra/dåliga de var. Jag har bara ett ord att säga, WOW. Kommer aldrig köpa något annat än de här produkterna. Bra pris, bra kvalité och det bästa är att det ser naturligt ut på ett fint sätt!
 
Först lägger ni på foundationen, sedan concealern och sist så lägger ni på pudret. Blir kalasbra!
 
 
Jag vet dock inte riktigt vad jag har för nummer. Är ni också nyfikna på dessa produkter, hör då med dem som jobbar inne på skönhetsbutiken för det är inte alltid att man ska ha samma nummer på alla tre.
 
Såhär ser det ut på mig:

Kommentarer
Postat av: Elin

Kanske något att prova!:)

2013-01-02 @ 11:40:12
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0