Monday it is

Hej på er allesammans!
Nu tror ni säkert att jag sitter i skolan, pluggar, har en svintråkig lektion eller liknande men vet ni? Jag är faktiskt hemma! Hur underbart att sluta vid 11:15 på en måndag? Och som om inte det skulle räcka så kom en annan lärare och sa till oss att vår sjukvårdslärare är sjuk vilket betyder att vi inte har några lektioner i morgon = LEDIG.

Kunde veckan startat upp bättre känner jag? Från och med idag älskar jag måndagar, eller nej, det var att ta i - men jag älskar den här måndagen. Och med detta bortfall kan jag nu räkna ut att det är 6 skoldagar kvar på den här terminen!! Det i sin tur betyder att jag bara har en fucking termin kvar innan jag slutar. Nu är jag i framtiden och nosar igen...men jag kan bara inte låta bli. Jag undrar redan nu vad jag ska göra efter sommaren... plugga vidare? Jobba några år? Resa utomlands?.. oklara frågor som längtar efter svar.
 
Nu ska jag snart ut och rida mina två underbara hästar. Detroit ska ridas på en äng och Padde ska bli riden en bit på vägen tänkte jag.
 
ÅH nu vet jag vad jag missat att berätta! Jag och min syster tolkade bakom Paddington i förrgår! Han brukar vara så otroligt barslig och löjlig med saker som rör sig/låter högt så jag trodde egentligen inte att det skulle gå då pulkan låter jättehögt bakom. Brydde han sig? Nej, han tyckte bara det var så skitkul! Men när vi skulle vända blev han så sjukt arg på pulkan att han blåste upp sig, trippade på stället och verkligen stenglodde på pulkan och fnös åt den 2 eller 3 gånger, HAHAHAHA - skrattade hela vägen hem åt honom! Inte lätt att heta Paddington varje dag ;)

Synd att det blev så mörkt för annars hade vi garanterat filmat men det kommer fler gånger såklart!
 
På bilden ser ni någonting som kallas för Paddegos ♥ Det innebär att han lägger all tyngd i min famn och han kan stå så i fleraflera timmar. En gång har min arm till och med somnat när han vägrat sluta, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0