Mysteriet på greveholm - grevens återkomst

När jag var liten så var det tidiga morgnar som gällde tillsammans med mina syskon innan taxin skulle hämta upp oss och åka till skolan. Då gick vi upp för att med spännande ögon titta på julkalendern. Så har det tyvärr inte varit nu på några år då jag inte tyckt att de har varit någonting att hänga i julgranen. I flera år nu har jag istället för att ha tittat på den aktuella julkalendern, laddat ner en annan bra julkalender sen tidigare och tittat på ett avsnitt om dagen enda fram till julafton. I år behöver jag inte ladda ner någonting eftersom jag tycker att det är en BRA julkalender i år! 
 
Jag älskar Greveholm och att få se det en gång till i en nyare version är faktiskt himla mysigt. Det är värt att titta på och jag kommer med spänning följa julkalendern i år. Det roligaste med julen är nästan att alla oavsett ålder, blir barn på nytt! Oj, vad jag lät vuxen där men barnasittet sätter verkligen in nu till jul och det är så kul att se!
 
Vad tycker ni om julkalendern i år? hiss eller diss?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0