Plugga, pausa, plugga & pausa

Redan igår efter träningen kände jag mig hängig, men tänkte inte mer på det utan gick och la mig. Idag när jag vaknade så kände jag att huvudet riktigt pulsade mot kudden :( Bestämde mig då för att vara hemma och det var nog bra det för under dagen har jag haft mer eller mindre migränattacker. Big big o-like på den. Så idag har jag verkligen tagit tag i allt plugg (mellan alla migränattacker) och fått lite gjort, ska fortsätta snart igen. Pausar lite nu med bonde söker fru och té mys med familjen. Blir väl att plugga resten av natten då jag har ett stort prov i morgon också. Suck! Men efter alla arbeten jag skriver på nu och provet i morgon - så är jag fri ett tag i allafall.
 
Har inte hunnit med bloggen som ni kanske märkt men jag behöver verkligen få allting gjort. Blev ingen ridning idag då jag inte mådde helt hundra, varken kul för Padde eller mig. Är dock inte orolig för att han inte underhåller sig själv där ute i hagen bland all snön. Skönt med en häst som motionerar sig själv ibland ;)
 
Ni får jättegärna ställa fler this/that så kommer svar ut i morgon!
 
Peace & love

//Plugg-Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0