Snart i en biosalong nära dig..

... njae kanske inte riktigt så men jag håller i allafall på med en video. En emotionellt jobbig video för min del. Som ni kanske kan lista ut blir det inga mer ponnytävlingar för mig och Paddington - någonsin. I allafall inte i avd A . Det är väl ingen större förlust i sig men det är som ett avslutat kapitel för oss båda. Det känns ändå ganska tråkigt trots att vi nästa år kommer att åka ut på lite tävlingar på storhästnivå.
 
Har hållt på med den här filmen i över 2 veckor nu, vill att den ska bli sådär perfekt att man bara kan trycka på play, fälla några tårar och bara se tillbaka med glädje på det vi har gjort tillsammans. Vi har egentligen ingenting att skryta tävlingsmässigt men det gör mig ingenting, fick ju världens bästa vän att leva mitt liv med och DET värderar jag mycket högre än några rosetter på väggen att kunna skryta med. Jag letade efter en vän jag kunde leva med, istället hittade jag en som jag inte kan leva utan.
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Ska bli så kul att få se!:)

2012-12-19 @ 22:07:52
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Emma Waltersson

Vad roligt! Så ni ska fortsätta tävla tillsammans? :)

2012-12-22 @ 14:10:57
URL: http://emmawaltersson.wordpress.com
Postat av: Agnes Bjurek

Har ni köpt Videopad eller är det 30dagars grejen?

2013-01-17 @ 21:10:58
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0