Tisdag & Feberfri

Åh gud vad skönt att vakna upp och känna sig pigg igen. Förstår inte vad som hände igår för det kom så plötsligt? Hade feber på morgonen och spydde också. På kvällen igår kände jag mig fortfarande hängig och hade lite feber. Men idag vaknade jag upp och var helt frisk? Konstigt konstigt.
 
Jag är i allafall hemma idag för säkerhets skull. Ingen mening att gå till skolan med risk att kanske smitta ner de andra. Vore ju inte så käckt nu till jul kanske. Så jag ska i allafall få undan lite skolarbete idag hemifrån. Ska bara ta det lugnt idag annars. Typiskt, skulle ju ha bowlat och tränat med innebandylaget idag men det sket sig. Skulle ju kunna åka men bestämde mig för att verkligen bli frisk istället så jag kan träna på torsdag.
 
I morgon blir en rolig dag i allafall. Efter skolan hämtar min systers pojkvän och min syster upp mig och så åker vi till kalmar. Lite inhandling av julklappar, ni vet så där i sista minuten? ;) Men det blir mysigt i allafall, ska försöka få med dem att äta på kinarestaurang för det är ju så sinnesjukt gott. Har ju inte ätit riktigt mat nu på två dagar för jag har inte fått behålla det. Så dags att fira friskheten, heter det ens så? haha!
 
Hästarna vilar lite halvt nu över julen och så, de har gått så himla bra den senaste tiden!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV; Hahaha fett! Kanske är det ;) Gör så, de blir nog bra :D

2012-12-18 @ 14:00:06
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0