24/7 (haha) -12

Vilken härlig ledig dag jag haft idag, har gjort så mycket saker men ändå har tiden gått ganska sakta = me like.
Har passat på att sola med mina systrar, kikat i kataloger, spelat kort, plockat hallon, gått en promenad, gråtit floder men som fort torkades upp, pussat på Paddington och Toi, kollat speedway, bloggat, åkt bil och nu sover min vän Amandha bredvid mig! Verkligen varit en underbar dag på alla sätt och vis om man nu räknar bort första timmarna av den!
 
I morgon är det back to work igen (13:30-20:00) men sen är jag ledig torsdag. Jobbar hela helgen efter det dock men nu är det inte lång tid kvar tills jag får en vecka semester innan skolan drar igång igen.
 
Nu ska jag skriva lite tidsinställda, sedan tänkte jag somna in bredvid min vän med den här låten i hörlurarna med texten rullandes i huvudet. Godnatt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0