Aktuellt på hästfronten

En liten del av varför jag inte har bloggat så mycket är för att jag inte har haft så mycket att skriva om. Paddington har haft sin semester nu efter tävlingen i Tingsryd. Han har alltså gått i sommarhage med Minola & Milton och bara fått vara häst nu i 10 dagar. Tror att han behövde det eftersom han inte var som han brukade under meetinget. Nu hoppas jag att han har repat sig och blivit Padde igen.
 
Nu ska jag sätta igång honom igen, sakta men säkert. Skritta ut hela denna resterande vecka och sedan börja jobba lite på banan igen nästa vecka. Ska bli underbart att få en nystart med min underbara ponny! :)
 
Minola och Milton lever livet ute i den stora hagen med mycket mat. Mer om Milton kommer i ett enskilt inlägg!
 
Ja så ser det ut på hästfronten just nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0