Amandhas svar - del 2

Vad är det sämsta med Elin?
Svar: Det finns väll inget direkt som är dåligt med elin, men om jag var tvungen att hitta något så är det att hon är en lite slarver ;) haha nee men hon är ju inte en som städar sitt rum en gång i veckan eller varannan. ;) Men hon brukar städa rummet om någon ska komma till henne. Men det gör hon inte när jag kommer, men det är väll för att då skulle hon få städa alldeles för ofta ;) hahaha
 
Men visst det är inte det lättaste att hålla koll på rummet när man både har skolan, hästarna och bloggen att hålla på med, och då får rummet bli lidande vilket märks ibland då man knappt ser golvet för det ligger kläder överallt ;) haha Men den bästa kommentaren från Elin och johanna var att de sa ”vi har typ inga byxor eller shorts” Nene inga byxor eller shorts???? När Elin var på Gotland så städade jag hela hennes rum och fixade garderoben, kan säga att så mycket byxor och short som de hade tillsammans och då hade jag inte varit inne hos johanna men i alla fall, det var så mycket att det knappt fick plats på den hyllan jag hade lagt det på !!! haha men de är bara för goa dem två ;)
 

Finns det något speciellt med Elin?
Svar: Som jag har skrivit förut, att man verkligen kan lita på henne och att det alltid går att prata med henne vilken tid på dygnet det än är =D ♥

 

Har du ridit padde? 
Svar: Jaa jag har ridit padde, det gjorde jag när Elin åkte till Gotland med sin pappa, hans sambo, och sina två syskon där =D

 Jag blev väldigt glad av att elin frågade mig då jag länge har velat rida padde ;) men jag har inte sagt något till elin utan tyckt att hon själv ska få jobba honom så det blir rätt för dem, eftersom det är hon som ska tävla honom och allt.

 Kan säga att Elin har verkligen gjort ett grymt bra jobb med honom, han var verkligen som en gud att rida, hur mysig som helst =D

Vad tyckte dom om elin i början innan ni kände varandra?
Svar: Jag antar att du menar vad jag tyckte om elin i början innan vi kände varandra ;)
Jag och Elin träffades första gången när hon började spela innebandy i mitt lag. Min första tanke och syn om henne var ” åå inte en sådan snobbig typ som tror att hon kan allt” Jag tyckte att hon såg blyg ut men endån snobbig. Trodde inte alls hon var någon rolig person utan jag höll mig till dem jag kände vilka var typ alla andra i laget.

Det är helt sjukt att vissa säger att dem kan bedöma personer genom att bara se dem och inte känna dem. Jag kan säga att när jag tänker tillbaka på hur jag tänkte när jag bara ser elin så är det helt fel, hon är verkligen inte en sådan person.

 

 Beskriv Elin med 4 ord.
Svar: ååå det var jobbigt, då måste jag ju välja fyra ord, haha
omtänksam, Rolig, Knäpp och pålitlig =D

Är Elin en bra vän tycker du?
Svar: JAAAAAA, Hon är den bästa vännen man kan ha!!!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0