Använder mina sista krafter..

Efter ett killer-pass på 8 timmar på jobbet så är jag förståeligt väldigt, väääldigt ...trött. Mycket saker som händer på jobbet hela tiden nu så hjärnan går på högvarv dagarna långa och sen kommer man hem och blir så trött. Mina fingrar orkar knappt skriva på tangenterna, ja så illa är det. Räknade ihop hur många timmar jag har jobbat nu i Juli och på 12 dagar har jag jobbat 61 timmar (!!) Nu är jag slut som artist ;)
 
Skrittade ut en stund på Padde när jag kom hem bara för att han skulle få röra lite på sig liksom, inget krävande. Säger bara det, oj oj oj vad den ponnyn är pigg och explosiv! Det blev inte mycket skritt utan istället mycket trippig trav med hög form samtidigt som han gjorde sidvärtsrörelser, man kan ju inte låta bli att skratta åt min jättebebis till häst <3
 
NU ska jag sova och i morgon ska jag vakna upp till en LEDIG dag!! Så i morgon ska jag verkligen ta mig tid till bloggen, mailen och er. Vi hörs mer i morgon om mitt internet vill samarbeta och om det inte gör det så kommer jag uppdatera ändå, på något vänster!
 
(Kan inte ändra redigerare så ni kan tyvärr inte få en enda bild på detta inlägg, ursäkta mitt språk men fan vad jag hatar detta jävla internet, Godnatt!)

Kommentarer
Postat av: TeamGrys

Hej! kika gärna in på våran blogg och lämna någon kommentar och följ oss gärna via bloglovin! :D

2012-07-16 @ 10:02:37
URL: http://teamgrys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0