Äter (nyttig!) frukost

Godmorgon! ♥
 
Mamma väckte mig idag vid 10 för de skulle iväg till Nybro så nu är jag helt själv hemma och just nu håller jag på att göra frukost. Testade att göra en smoothie, en riktig C-vitaminsbomb blev det. Ingredienserna var aprikoskräm, melonbitar, persikobitar och en gnutta mjölk. Blev faktiskt mycket gott! Sen har jag en melontalrik, nyponsoppa och ägg till det för att hålla mig mättare längre. Älskar mina nyttiga frukostar som gör mig mätt under en lång tid. Igår när jag hade ätit min egengjorda müsli på morgonen så höll jag mig mätt till klockan 18:00, den ni!
 
Idag börjar jag att jobba klockan halv 2 och ska nu göra lite tidsinställda, gjorde några igår också så det inte ekar tomt här, får panik då! Idag kommer ett riktigt roligt inlägg för både er och för mig, missa INTE!
 
Efter jobbet idag så stannar jag över hos min mormor som bor i närheten av mitt jobb eftersom jag i morgon börjar klockan halv 8 och jobbar till 4. Som ni vet kan jag inte uppdatera där ifrån då de inte har något internet men ska hinna med så mycket tidsinställda som möjligt. Men om det nu skulle vara så att jag inte uppdaterar under dagen (när jag jobbar) så kommer jag att blogga när jag kommer hem på kvällen så av med mig blir ni inte ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0