Borta bra men hemma bäst

just nu lyder rubriken inte riktigt så för jag hade väldigt gärna stannat på Gotland minst en vecka till!
Men well, back to reality - det vill säga jobbet.
Haft iaf en supermysig helg med fantastiska människor, skrattat så vi gråtit, spelat kubb, spelat kort, stekt i solen, spelat äventyrsgolf (och jag vann, lalala), tagit massa kort och levt livet. Nästa sommar kommer jag lätt att vara på Gotland i minst en vecka, så det så.
 
Men som sagt, ställa klockan på 7 och jobba till 4 i morgon. Ser så mycket fram emot det!. Meningen innan den här blev jävligt ironisk känner jag, natthumor deluxe typ. Höjdpunkten på dagen i morgon är ju att jag har två ridpass att se fram emot på två hästar som jag tycker väldigt mycket om.
 
Ska skriva några inlägg som jag trycker på inställda nu, ett om Detroit som ni så länge väntat på tex!
Over and out!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är sämst på minigolf, haha, sist vi spelade, så fick jag 9 sjuor av 16 hål... Bra!! Hehe ;)

Svar: Man kan inte vara på topp jämt liksom, haha! :D
Elin Ljunggren

2012-07-23 @ 09:01:07
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0