Dagen som varit

Idag vaknade jag upp och försökte få mig att tro att jag missat min tandläkartid som var idag klockan 10:30. Det var ett önsketänkande iaf.. Har inte varit hos tandläkaren på hela 2 år pga att jag alltid haft "perfekta tänder" - menar att jag aldrig har haft problem med mina tänder eller haft hål i dem. Men idag var det alltså dags och det såg himla bra ut! Ska återkomma om ett år, känns väldigt okey ;)
 
Sen har jag tillbringat mycket tid hos min mormor och morfar idag, trevligt! Sen när jag kom hem så tog jag med mig min gulliga hund Ludde på en smultronpromenad. Var borta i nästan 2 timmar och hittade sammanlagt en skål med både smultron och hallon. Snart ska jag iväg med min bästa syster Johanna och hennes pojkvän Marcus och plocka blåbär. Känner mig nyttig och hurtig!
 
Har ett inlägg i huvudet som jag, när jag får tid, kommer att skriva noggrant. Det är ett mycket aktuellt ämne som jag kommer diskutera och jag hoppas ni förbereder er på att diskutera tillsammans med mig! :)
 
Nu ska blåbärsplockarna iväg, ja alltså... vi. See ya!

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Herregud, vad coolt! Jag bor hos en kompis i mönsterås till på fredag och när vi skulle upp till bätteropp idag så åkte vi förbi dina pållars hage, så om du undrar vad det var för en paparazzi utanför hagen innan så var det bara jag som skapade semesterminnen :D

Svar: Men vad roligt! :D Om ni ska upp fler gånger får du stanna till och hälsa!
Kram
Elin Ljunggren

2012-07-11 @ 19:48:54
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0