De underbara ön, Gotland

Hur sorgligt är det inte att jag nyss vinkade min familj hejdå,  för att de ska till Gotland nu och här sitter jag eftersom jag inte kan följa med pga jobb - ÅH :( Ibland suger livet även på lediga dagar!
 
Vi brukar alltid åka iväg till Gotland 1 vecka på sommaren, min pappa, mina systrar, hans sambo och jag. Min pappa är ifrån Gotland och har bott där tills han var 20 år. Jag är alltså född på den vackra ön och även döpt där. Min farmor, farfar och mina kusiner bor där och även lite annan släkt på pappas sida.
 
Det är alltid så himla mysigt på Gotland, speciellt nu på sommaren och jag trivs där som fisken i vattnet. Vi brukar alltid ha så otroligt roligt när vi åker över dit så det känns verkligen så jäkla tråkigt att behöva stanna hemma när de åker.
 
Men som plåster på såren så kanske, kanske, kanske jag åker över i helgen och är där från fredag-söndag! :D
 

förra året var jag där men min älskade och just nu väldigt saknade Fredrika. ♥ Fan vad kul vi hade då och jag finner inga ord för hur mycket jag saknar förra sommaren tillsammans med henne.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0