Den eviga frågan får svar här

Eftersom att alla undrar varför elevating splittrades så plötsligt så tänkte jag ta det en gång för alla, sen vill jag inte ens hör ordet Elevating mer.


 Varför slutade du och isabell blogga tsm? Det kändes lite som att hon bara stack? Eftersom att du inte fick länka din nya blogg osv..
 
Svar: Jag tänker inte säga VAD som hände för så lågt sjunker jag inte även att jag har god lust att skriva ut allt detaljerat men att ge igen är ingenting jag sysslar med. Det var såhär att jag ville byta blogg redan efter GHS och då blev det ett jävla hallå kring allting. Vi hamnade i bråk om en sak som jag absolut inte tänker säga men jag mådde inte bra under den tiden, jag blev trampad och spottad på, orättvist behandlad. När den ena lögnen efter den andra kom fram kände jag bara att, nej nu drar jag! Dagen efter jag skrivit det till Isabelle så kunde jag inte komma in på elevating och sen såg jag inlägget där hon rent utav spottar ännu mer skit i ansiktet på mig. Bloggläsare skrev till mig och var upprörda över att hon kastade skit på mig i ett helt inlägg och då blev jag bara rent utav förbannad. När någon ljuger och beter sig illa mot mig, då är det bara tack och hej. Hon skrev även att "Jag vet inte vart Elin håller hus" när hon länkade sin nya blogg men det var bara lögn, för jag hade skrivit mer än tusen gånger min nya bloggadress och det visste hon så väl. Idag har vi ingen kontakt överhuvudtaget och det är ingenting jag mår dåligt över alls. Känns skönt att jag kan gå ut ur den diskussionen rakryggad iaf.
 
Innan ni börjar kasta skit på mig nu så tänker jag säga några ord. Jag söker inte medhåll eller uppmärksamhet i det här inlägget, jag svarade bara helt ärligt på er fråga! Så nu lämnar vi elevating bakom oss för all framtid!
 


- What doesn´t kill you makes you stronger

Kommentarer
Postat av: Fredrika

åhh fyfan, har ju följt alla inlägg och sånt och komentarer som togs bort från elevating på det inlägget, såg hur hon ändrade texten och allt och argggg, så lågt! :c <3

2012-07-18 @ 22:07:56
URL: http://WWW.WAITING.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0