Dödstrött

Nu är jag hemma och har kommit "i ordning". Sov hos min mormor igår, kom dit vid runt klockan ett på natten så var bara att lägga sig och sova. Mormor väckte mig vid 11 för jag skulle börja jobba klockan halv 2.... eller det var iaf det som jag trodde.. slutade med att jag kom till jobbet idag 2,5 timme innan jag skulle börja, hade kollat fel på schemat för jobbade egentligen mellan 4-8 - bra jobbat Elin!
 
Som ni kanske kan räkna ut själva så har uppdateringen varit ganska/väldigt dålig men varför vet ni ju också. När jag är med min bästa vän under en sån otroligt kort tid så används den korta stunden till 100 % för att bara vara. Det är liksom vardagslyx för vår del eftersom att vi vanligtvis bor ca 30 mil ifrån varandra. Så jag hoppas ni förstår den lilla bloggpausen som uppstod. Men nu ska uppdateringen vara som vanligt igen!
 
Nu är huvudet blytungt verkligen och har en sjuhelevetes huvudvärk. Jag brukar klara mig väldigt bra ifrån värk av alla slag så när jag väl får ont, så får jag verkligen ONT. Ni vet.... att vara tjej en gång i månaden är inte speciellt roligt ;)
 
Upp och hoppa tidigt i morgon, börjar jobba halv 8 och slutar halv 2. Vet redan nu att jag kommer ha problem att ens ta mig ur sängen i morgon. Ska ta mig några panodil innan sängdags! Så med dessa ord och denna lilla uppdatering så säger jag nu, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0