Elin min lilla tussi

Idag ska Elin åka hem till Mönsterås och jag skall bege mig med min pojkvän hem till Malmö. Känns lika jobbigt varje gång och lämna henne! Elin är min finaste vän och jag älskar henne så otroligt mycket. Det känns i hela kroppen när hon lämnar mig :( vill bara hålla om henne hela tiden. Men snart ska vi åka till Ölands djurpark, det blir fett! Ska kasta ner henne i badvattnet på vattenlandet haha, stackars Elin. Over and out, ni får gärna gå in på min blogg. Jag vet att min blogg var en av Malmös största innan men nu har jag blivit gammal och lutar mig tillbaka lite, så jag bloggar inte lika intensivt längre.. Bloggar enbart för min egen skull. Puss på er! Kom ihåg och vara snälla mot Elin, den personen som är elak mot henne kommer jag spöa haha skämt åsido...(host)
 
jennifersplace.blogg.se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0