Frukost

Godmorgon på er! ♥
 
Tog även en sovmorgon idag, det är så otroligt skönt att jobba kvällar! Då hinner man med mycket på dagarna så som att rida/sola/bada/blogga och massa annat. Idag jobbar jag bara mellan 16:00 - 20:00, jobbar likadant i morgon med. Sen jobbar jag dessvärre hela lördag...11:30 - 20:00. Fick hoppa in ett extra pass där, känns kul att de frågade mig faktiskt och jag behöver pengarna. Sparar ju till en intensivkurs till körkortet. Fick förresten halkbanan av mamma i födelsedagspresent! :D
 
Visste ni förresten att jag blivit lite utav ett frukostfreak? Jag fullkomligt äälskar frukost och kan stå och tillaga massor av mumsigt på morgonen. Dessutom är jag intresserad av kost just för att jag måste börja äta rätt för att jag ska orka med all min träning. Som många av er vet så tränar jag innebandy och i år har vårt lag fått erbjudandet att ta ett steg upp i div 2 vilket är en ganska hög serie och detta tackade vi ja till. Så nu jäklar är jag taggad för att komma i god form till hösten! Det jag främst behöver träna på är snabbheten för i innebandy går det jäkligt fort och man måste hinna tänka på en mikrosekund. Så jag ska snart ta på mig mina idrottsskor och jogga till en stor backe och köra lite intervaller. Hääärligt!
 
Dagens frukost:
Mackor (de enda vi hade hemma och jag vet att de är onyttiga, men såå goda!)
Skinka
ägg (det bästa som finns till frukost, mumma!)
Creme cheese (istället för smör)
Ekologiskt té
Jordgubbar m mjölk
 
Tycker ni om att äta frukost? Varför, varför inte? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0