Godmorgon Måndag!

Idag passade jag på att ta mig en lång och härlig sovmorgon till halv 11 då jag blev väckt. Behövdes verkligen känner jag då jag nu känner mig utvilad efter helgen, härligt. Den här veckan jobbar jag 4 dagar tror jag varav 3 kvällar, skönt! Idag börjar jag vid 16:00 och slutar 21:30, älskar de passen när man är ledig på dagen. Ännu bättre blir det när det är sooool ute.
 
Idag vilar min prins tillsammans med Minola och Milton. De går i en stooor gräshage helt för sig själva, paradiset på jorden, ungefär. Padde var så glad igår när han kom hem att han sprang runt och gnäggade frenetiskt efter de två. Underbart att se! Borta bra men hemma bäst, I think.
 
Vi hörs senare idag! Måste även säga att jag blir jätteglad över den responsen jag fick igår på mitt åsiktsinlägg. Några vuxna skrev och tyckte jag hade ett bra tänk. Jättekul!!
 

Kommentarer
Postat av: Clara&Hanna

När jag var på ridläger på Bätteropp för någon vecka sedan, körde vi förbi din gård och dina hästar med Anna-Lena!
Måste bara säga att Padde är sjukt fin, och ni passar jättebra tillsammans :3

Svar: Åhhh vad kul att höra! Tack så mycket för kommentaren! Kram :)
Elin Ljunggren

2012-07-03 @ 22:11:42
URL: http://krash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0