Godmorgon!!

Vaknade upp idag efter en härlig sovmorgon med ett stort leende på läpparna för idag är dagen jag väntat så länge på, för idag är jag tro det eller ej, LEDIG. Jag har bara en sak inplanerad för dagen och det är att rida Padde, sen ska jag bara slappa här i min säng, rör mig inte en meter idag, haha! Just det, glömde en sak jag ska lägga till i min to-do-lista och det är såklart att blogga! Härligt att äntligen kunna blogga mer på riktigt och lägga ner mer energi här för det är ju det jag vill göra egentligen. Men det är inte lätt att jobba i snitt 8 timmar varje dag, rida och sen ha energi till att blogga också. Även att jag inte är jätteaktiv med att göra inlägg så ska ni veta att jag går in hit, kikar och svarar på kommentarer åtminstonde så jag glömmer absolut inte bort er eller väljer bort er. Måste hinna med andra nödvändiga saker också som att typ äta, sova. Tur att ni har överseende och förstår min situation!
 
Nu ska jag försöka komma på några bra inlägg som ska publiceras idag, några ska även bli tidsinställda.
Är det något speciellt ni vill läsa om?
Alltid när jag ställer den här frågan så är det minst en som vill att jag gör åsiktsinlägg och det var ett tag sen så det vill jag göra. Grejen är att jag inte har ett enda ämne att diskutera om så om ni vill ha ett åsiktsinlägg så vill jag att ni hittar på ett ämne. Det är fritt fram att komma med förslag för vilka inlägg som ska komma nu och i fortsättningen alltså! :)

Låten stämmer mer än bra in på mig idag, haha!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åsiktsinlägg om..
Hjälptyglar, rätt/fel
Din åsikt om spö och sporrar
Din åsikt om köpa-rida till-tävla-sälja

En videoblogg skulle vara kul, kanske där du visar ditt hus?

En ordentlig frågestund??
:D kraam

2012-07-16 @ 12:49:36
URL: http://agnescecilias.se
Postat av: Elin

Jag vill läsa om en lista på t ex 10 saker du vill ha :D

2012-07-17 @ 20:06:33
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0