Hembesök av bloggläsare

Igår hände en grej som aldrig hänt tidigare och som jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag bjöd nämligen hem en otroligt snäll bloggläsare hem till mig idag. Visade stallet, hagen och såklart hästarna. Jag är väldigt noga med vilka som jag tar hem och inte, det är trots allt det personligaste jag har men den här tjejen har följt min blogg och kommenterat massor av snälla saker så det kändes bara kul att äntligen få träffa henne! Jag uppskattar alla saker ni gör för mig och det vill jag att ni ska få veta. Det spelar ingen roll vad ni än säger för jag har världens goaste läsare! Ni gör mig så glad, varje dag. Kan inte tacka er nog för allt ni faktiskt gör för mig.

Det var jättetrevligt att träffa dig Agnes! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Vad kul det var att få träffa er, tack så mycket! :D Och skulle ni tröttna på padde såå... hahaha!:)

2012-07-14 @ 12:10:17
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0