Jobb, jobb, jobb blandat med lite....jobb

Godmorgon! ♥
 
Idag känner jag bara att jag vill stanna kvar i min säng och sova bort hela dagen. Var verkligen länge sedan jag var såhär trött. Känns i hela kroppen att jag har jobbat mycket nu de senaste dagarna. Jobbar mellan 11:30 - 20:00 idag och i morgon är jag LEDIG! Sen jobbar jag i och för sig tisdag-fredag men ändå.. Man inser inte hur bra det är att vara ledig tills man inte har möjligheten att vara ledig. Det där blev en komplicerad mening kände jag, haha. Men det är verkligen så, alla lediga dagar är guldvärda! 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa iordning mig en aning för att sedan åka till jobbet. Känns som att jag är mer på jobbet än vad jag är hemma. Det var även en anhörig som kom igår som sa "Jobbar du hela tiden? Tycker jag ser dig jämt" och sedan log hon mot mig. Det känns verkligen så, haha :)
 
1 timme ledighet kvar av denna dag, ångest. Vill bara vara hemma och skriva BRA inlägg. Leverera ut här till er men sen kommer verkligheten ifatt, time for work. Hade INTE tackat nej till att vara bloggare på heltid och kunna försörja mig helt på bloggen, önsketänkande!
 
Nu ska jag sluta snacka goja och göra något vettigt. Skriva något tidsinställt här åt er så bloggen inte ekar tomt och sedan bege mig ner till jobbet. Ha en fin söndag! :)
 
en av alla favoritbilder på Padde! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0