Måndag den 23 Juli

GÄÄÄÄÄÄSP!! :O
Så har min måndag sett ut, hur har er sett ut?
Nej skämta, det var bara lite gnäll över att jag jobbat svintidigt idag på morgonen till klockan 4, haha! ;)
 
Nu är jag hemma och kom precis på att Paddington tappat en sko så blir ingen ridning på honom idag heller :(
Men Detroit ska komma ut i skogen en liten runda idag så han får röra på sig och ha miljöträning.

Sitter hemma och är lite smått avundsjuk på min mamma som just nu shoppar järnet i Ullared. Den jäveln passade på när jag jobbade heldag men eftersom hon var såå taskig och åkte utan mig så antar jag att hon även shoppade saker till sin älskade dotter också ;)
 
Annars händer det ingenting sådär speciellt en måndag som denna förutom att jag glatt kan säga att jag är leeedig i morgon! De har även utlovat strålande sol, då blir det steka steka steka. Behöver bättra på brännan en aning känner jag!
 
 
När man kommer hem från jobbet efter att ha jobbat 8 timmar så vill man bara hem och blogga men när man då kommer hem, sätter sig i soffan och ska öppna upp bloggen så blir man så omotiverad till att skriva något vettigt, för man lider av trötthet. Men inte idag, för idag när jag öppnade upp bloggen så hade ni varit flitiga i kommentarsfältet och detta gjorde mig på bra blogghumör vill jag lova. En urgullig sak som fanns med i en kommentar, den saken hittar ni HÄR ♥ Igår satt jag även och skrev med en sjukt underbar bloggläsare på facebook, tänk vad några ord kan sätta färg på den gråa vardagen, ni är för goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0