Minisvar på minifrågestunden

Hur är det att vara vän till Jennifer?
Svar: Går inte att förklara, hon gör en alltid glad och man känner sig alltid älskad - no matter what! Hon har alla egenskaper jag letar efter hos en sann vän och jag är verkligen tacksam som får ha henne i mitt liv

Hur många hästar har du?
Svar: Vi äger 4 hästar men har 5 stycken.

Tycker du om pizza?
Svar: Ibland kan det vara gott, äter det dock väldigt sällan!

Gillar du kaniner?
Svar: Nja, asså klart jag tycker om dem men jag skulle också klara mig utan.

Hur många barn vill du ha?
Svar: It´s a secret, haha!

Är du snygg?
Svar: Allt är relativt ;)
 
Är du en snosunge?
Svar: Börjar misstänka att den som ställde dessa frågor heter Jennifer... och jag är bara din snosunge anyway!
 
Vad älskar du mest med dig själv?
Svar: Hm.. asså den var svår för det ploppar alltid upp saker jag inte tycker om med mig själv. Men jag är väldigt lätt att prata med och jag är en bra lyssnare och det ser jag som en bra egenskap. Ställer alltid upp för mina närmaste vad det än gäller och är alltid ärlig!
 
Vad hatar du mest med dig själv?
Svar: Att jag ibland kan hamna i tankar som att jag är sämre än alla andra + att jag kan bli väldigt svart-/avundsjuk and I hate it!
 
Hur många syskon har du?
Svar: 2 helsyskon, 3 halvsyskon, 3 "plastsyskon"
 
Är du en vilding?
Svar: Beror på helt vad som innefattar vilding ;) Nä men jag är en ganska lugn person men ibland händer det att jag dampar loss och när det händer så händer det verkligen på riktigt, haha!
 
Festar du varje helg?
Svar: Nej det gör jag inte. Jag kan inte neka till att jag inte festar för det gör jag men inte överdrivet mycket. Tycker det är ganska fjortisaktigt enligt min mening att dricka varje helg.
 
Jag såg på facebook, de va nån bloggläsare som var hemma hos dej. Ful fråga men, får man komma? xD
Svar: Bor ni i närheten eller kan ta er hit själva och om ni har era föräldrars tillstånd så absolut! Kontakta mig på facebook så kan vi höras av mer där fall några skulle vara intresserade! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0