Nu har ni chansen, FRÅGESTUND MED AMANDHA!!

Amandha är som en syster för mig och har varit det sen år 2006. Vi träffades på en innebandyträning när vi var 10 år gamla och jag fick inte ett bra intryck av henne kommer jag ihåg, vet dock inte varför. Min mamma kände hennes mamma och när Amandhas mamma & pappa skulle åka bort stora delar av sommaren 2006 så erbjöd mamma att hon kunde få bo hos oss. Jag var som sagt inte jättelycklig för detta besked men snäll som jag är så lät jag ändå henne få bo hos oss. Det räckte med EN dag, vi klickade så jäkla bra rent ut sagt. Sen dess har vi alltid hängt ihop.
 
Amandha är den personen jag oftast vänder mig till när det är jobbigt eller när det är något jag vill tala om. Hon finns alltid där för mig och jag för henne. För mig är hon mer som en syster än en vän för mig. Hon är alltid den som följer med mig på tävlingar, hjälper mig så gott det går med allt. Amandha är ingen människa som heller blir avundsjuk, hon är alltid så himla ödmjuk och framförallt ÄRLIG. Vi kan på riktigt dampa sönder och skratta tills vi inte har någon röst kvar av absolut ingenting. Vi skulle kunna sitta tysta i ett rum med inga möbler och ändå ha så jäkla kul åt/med varandra.
 
Har frågat Amandha om hon vill ställa upp på en frågestund här på bloggen och det tackade hon ja till! Så nu har ni chansen att i detta inlägg fråga saker om MIG som min underbara vän kommer svara så utförligt och ärligt på som det bara går. Det här är kul för alla tre parter, det är kul för amandha att svara på era frågor och för mig och er att läsa! Det här kan bli spännande ;)
 
Så BOMBA in med frågor nu då, ta chansen att lära känna mig lite mer! :D
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

vilket är det bästa minnet du och elin har?
vad tyckte dom om elin i början innan ni kände varandra?
har du ridit padde?
har du en egen häst?
:D

2012-07-02 @ 22:17:23
Postat av: Fredrika

vilket är det bästa minnet du och elin har?
vad tyckte dom om elin i början innan ni kände varandra?
har du ridit padde?
har du en egen häst?
:D

2012-07-02 @ 22:17:26
Postat av: Sandra

Vad är det absolut bästa med Elin?
Vad är det sämsta med Elin?
Hur hanterar Elin elaka kommentarer här på bloggen?
Är Elin likadan som person i verkligheten som hon är i bloggen?
Beskriv Elin med 4 ord.
Är Elin en bra vän tycker du?
Finns det något speciellt med Elin?
Vilka fördelar tycker du det finns med att hon bloggar respektive nackdelar?
Hur är Elin att vara med?
Vad var det första intrycket du fick av henne? Och har det förändrats något nu? Vad isåfall?

Nu blev det mycket frågor men hoppas det är okej!! :D Ska bli kul att läsa svaren sedan!

2012-07-03 @ 14:05:17
Postat av: Julia Eriksson

Om du skulle få välja ett ställe du och elin skulle åka och besöka tillsammans, vart skulle det då bli?
Vad tycker du om Elins blogg?
Hur är Elin som person?
Vad är hennes nackdelar samt fördelar?
Har Elin något tix/beroende som hon är tvungen att göra dagligen/eller i vissa situationer?
Vad tycker du om Padde?
Har du ridit Padde?
Vad är det bästa med att komma hem till Elin?

Kram

2012-07-06 @ 13:17:57
URL: http://juliaerikssson.blogg.se
Postat av: Hannah

Vilket det bästa tävlingsminnet? alltså, när du varti med :)

2012-07-07 @ 17:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0