Paddington, hur är han att rida?

Ni har fått följa med honom under två års tid. Ni har fått se bilder, filmer och långa texter om våra ridpass tillsammans. Många har också sett honom på tävlingsplatsen med mig på ryggen i verkligheten. Ni har säkerligen bildat er en egen uppfattning om honom och hur han är att hantera/rida.
 
Ja, hur är Paddington egentligen att rida?!
den/de som beskriver bäst hur Paddington är att rida, får såklart en länk. Sen kommer även ett inlägg ifrån mig med facit i. Men det här kommer bli spännande för mig, ska bli kul att se hur ni har tolkat den här speciella ponny utifrån bara filmer, bilder och text.
 
En ledtråd: Han är väldigt speciell!
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

ååhh önskar jag fick se er live tävla nån gång, vore ascoolt! :D

2012-07-18 @ 22:06:11
URL: http://WWW.WAITING.BLOGG.SE
Postat av: Elin

Jag tror att han är en ponny med egen motor som kan bli lite stark när han blir glad, haha!
Han kanske är ganska känslig men om han inte trivs med bettet eller ryttarens hand så kan han bli lite stum i munnen.
Om man försöker säga åt honom att sakta ner och tagga ner när han inte vill så kanske han kan lägga till en liten spark här och där..
Jag tror han älskar att hoppa och vill göra som ryttaren säger i alla lägen, även om han ibland också såklart har dåliga dagar och är lite mer självständig i humöret ;)

2012-07-19 @ 10:44:47
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0